Publicada el 29.03.2023
Ja disponible el vídeo del Concert Commemoratiu del 450è aniversari de Joan Carles i Amat
Hopkinson Smith i Sílvia Bel protagonitzant el concert 'Principis i iniciatives: Joan Carles i Amat i la improvisació amb la guitarra i el llaüt'
Església de Sant Pere de Monistrol de Montserrat (24 de setembre del 2022) - Foto: Santi Periel

Vídeo del concert 'Principis i iniciatives: Joan Carles i Amat i la improvisació amb la guitarra i el llaüt', protagonitzat per Hopkinson Smith, llaüt renaixentista i guitarra de cinc ordres, amb la participació de l'actriu Sílvia Bel recitant una selecció dels Quatre-cents aforismes catalans de Joan Carles i Amat.

Realització audiovisual: Alba Holgado / David Arasa S.L.U.
Enregistrament: Gerard Font Espí (Catalunya Música)

El vídeo general té dos vídeos derivats, tal i com es pot veure als enllaços

Concert Commemoratiu del 450è aniversari de Joan Carles i Amat

Sílvia Bel recita els Aforismes de Joan Carles i Amat